Sunday, January 9, 2011

Bila dekat pilihanraya, jalan diperbaiki - rakyat Temerloh bukan senang diperbodohkan

Malangnya banyak kawasan, saperti kawasan Parlimen Temerloh, yang telah memilih Barisan Nasional tahun demi tahun ...pilihanraya demi pilihanraya ... telah diketepikan kerana BN yakin sangat dengan kesetiaan rakyat Temerloh ini...

Jalanraya ke Mentakab dan di bandar Mentakab yang sudah lama memerlukan pembaikkan telah dilupakan sehingga sekarang. Tiba-tiba kerja membaikpulih jalan di kawasan Mentakab dilakukan.... dan ramai berasa marah kerana nampaknya hanya apabila pilihanraya hampir seketul 'hadiah' dilemparkan...

Wahai kerajaan BN, rakyat Temerloh sudah sedar...dan tidak lagi boleh dilayan begini - Rakyat Temerloh, saperti rakyat Malaysia yang lain sudah sedar bahawa bukan sahaja BN yang boleh memerintah. Pakatan Rakyat pun boleh memerintah dan telah berjaya membuktikan keupayaan memerintah negeri Selangor, Pulau Pinang dan juga Kedah. Kelantan - rakyat Kelantan sudah lama percaya dengan kemampuan pembangkang memerintah. 

Kini, kuasa di tangan rakyat - dan rakyat sedar bahawa mereka yang 100% menyokong BN tidak akan mendapatkan perhatian kerajaan BN.... tetapi mereka yang mungkin ya...mungkin tidak yang menerima lebih perhatian kerajaan BN ... dan mereka yang telah menolak BN pada Pilihanraya Umum yang lepas mendapat perhatian baling banyak daripada BN. Maka, untuk pembangunan kawasan, secara lojik lebih baik menolak BN...dan memilih calun pembangkang..

Saya ingin menyatakan di sini bahawa kemungkinan besar, saya akan menawarkan diri sebagai calun untuk kawasan Parlimen Temerloh pada pilihanraya akan datang...

Kalau ditanya calun parti mana? Jawapan saya adalah saya masih lagi belum tahu... tetapi saya pasti bukan calun BN... tetapi calun satu daripada parti pembangkang...atau selaku calun bebas. Maklum balas daripada kamu semua, khususnya rakyat Temerluh sangat diharapkan...Emel saya adalah easytocall@yahoo.com 






No comments: